Магазини
якісного спорядження

Liquid Force

Liquid Force

Однією з компаній-лідерів, які виробляють вейкборди та аксесуари до них є Liquid Force. Ось історія цього бренду.

Ще у 1985 році два великих розуми мислили однаково. Це були житель Південної Каліфорнії Тоні Фінн та уродженець Техаса Джиммі Редмон, які роздільно та одночасно міркували на одній хвилі, щоб створити основу для того, що у підсумку перетвориться на всесвітньо відомий вид спорту.

У пошуках альтернативи катанню на водних лижах та серфінгу, ці дві людини створили водні дошки, які могли б по суті «займатись серфінгом» за катером. Модель Фінна «Skurfer» була дуже схожа на дошку для серфінгу.

Дошка для водних лиж "Redmon", яку випустила його Redline Designs, була трішки легшою, ніж "Skurfer" та першою, в якій були стрепи для ніг.

Ці двоє зустрілись випадково, коли їхню продукцію показали на сусідніх стендах на торговій виставці — вперше вони побачать, що їх особистості доповнюють одне одного.

Енергійна особистість Фінна як натурального продавця викликала великий інтерес до його продукту. У Редмона, більш тихого дизайнера, був кращий продукт, але менш агресивний підхід до продажів.

Тоні простежив, як Джиммі розмовляв з покупцем протягом декількох хвилин, але до продажу не підбирався. Він підійшов до кабінки та прошепотів Джиммі: «Ти збираєшся завершувати з цим хлопцем, чи що?», на що почув симетричну відповідь питанням на питання: «Що, дозрів?», — спитав Джиммі. Фінн подивився на нього й сказав: «Спитай у хлопця про його гроші».

Угода була укладена, і таким чином народилась конкурентноспроможна дружба. Потім обидва визнають, що спочатку вони були конкурентами, але це було дружнє змагання. Дотепер вони знають та доповнюють сильні сторони одне одного. Коли вони сидять разом, згадуючи історію про те, як стали діловими партнерами, це виглядає так, ніби якщо б кожний з них був таким самим прихильником іншого, як і він для себе, якщо навіть не більше.

У 1988 році Редмон заснував Всесвітню асоціацію вейкбордингу (WWA) — керуючий орган спорту, відомий тоді як «катання на лижах», який провів декілька змагань та об'єднань, а також виклав правила та керуючі принципи для спорту. Фінн виступив в якості коментатора для декількох змагань, і обидва продовжили перетинати шляхи одне одного.

У 1991 році Фінн та Редмон об'єднали свої зусилля та заснували Waketech. Вони зібрали ряд райдерів, які стали піонерами спорту. Хоча моделі дощок продовжували розвиватись, дизайн Skurfer все ще залишався неефективним, в основному через його плавучість та форму дошки для серфінгу, через яку райдерам було складно спочатку стати на дошку.

Оригінальний дизайн Redmon був трішки краще та легше, однак йому не вистачало належної міцності і він був неспроможний протидіяти ударам, отриманим під час змагань.

У 1993 році, після довгих досліджень, випробувань та інновацій, вони випустили першу дошку з двома накінечниками, яка назавжди змінить спорт. Вони поставили трьох своїх командних гравців на дошки з двома кінцями для чемпіонату, в той час, як всі інші ще їхали на дошках з гострими кінцями, і вони перемогли. Фінн та Редмон згадують, що бачили, як в цей момент спорт змінюється прямо на їхніх очах, і зрозуміли, що він більше ніколи не буде таким, як раніше.

У 1995 році Фінн та Редмон, напружені через те, що не зможуть встигнути створити компанію до чемпіонату світу всього за три тижні, створили Liquid Force — компанію, що, за словами обох, була «заснована на вірі та великій енергії». Пара квапилася, щоб зробити дошки та устаткувати своїх райдерів екіпіруванням під брендом Liquid Force. На змаганнях вони змогли підстьобнути людей цією примарою бренду, який ледве існував. Це було ризиковано, але успішно. Так народився Liquid Force.

До сьогодні Liquid Force продовжує підтримувати статус свого імені як великої сили серед спільноти вейкбордингу. Вони працюють в тісній колаборації зі своїми спортсменами для досягнення правильного дизайну, та їхні постійні інновації змусили бренд стати одним з провідних виробників на ринку вейкбордингу.

Базуючись в Енсінітасі, штат Каліфорнія, бренд залишається близьким до своїх коренів та продовжує спонсорувати багато ініціатив з розвитку спорту, в тому числі безкоштовний кабельний тур «Вільно для всіх», який приносить вейкбординг в місця розташування канатних парків по всій країні, де люди можуть навчитись кататись на вейкборді разом з Liquid Force Pro абсолютно безкоштовно.

Тоні та Джиммі щиро захоплені тим, що вони роблять — це можна побачити по їхньому хвилюванню та виразу, коли вони розповідають свою історію. Від конкурентів до колег, вони спостерігали, як їхні ідеї сприяють успіху бренду та спорту.

Liquid Force двічі вигравав винагороду WSIA «Виробник року» та присвятив себе бездоганній інновації, прогресивному дизайну, максимальній функціональності та неперевершеній якості.

Ви увійшли як